Dôležitou
súčasťou služieb, ktoré poskytujeme užívateľom programu,
je podpora prevádzky programu AMICUS na pracovisku uživateľa.
Táto podpora má niekoľko úrovní:
Supervízna zmluva Zabezpečuje užívateľovi pravidelnú aktualizáciu programu
pri zmene legislatívy, aktualizácia programu pri rozšírení funkcionality,
telefonickú podporu formou hot-line, aktualizáciu číselníkov
VZP, zľavy na servisné práce. Hot-line Telefonická podpora na telefónnom čísle firmy pro predplatiteľa
supervízie AMICUS. Telefónne číslo je uživateľovi dostupné
v okamžiku uzatvorenia supervíznej zmluvy k programu.
Školenia Preferujeme individuálny prístup podľa potrieb daného pracoviska
alebo konkrétneho zákazníka. Upgrade Aktualizácia formou upgrade zabezpečujeme vždy pri zmene
legislatívy. Vylepšenie funkcionality prevádzame priebežne podľa
impulzov od uživateľov. Zákazníci si uzatvorenou supervíznou
zmluvou získavajú upgrade automaticky v rámci zmluvy bez ďalších
poplatkov.
Číselníky VZP Aktuálne aj staršie číselníkové sady VZP je možné telefonicky
alebo e-mailem vyľadať zaslanie diskety.
Servisný zásah V prípade vážnejších problémov ponúkame možnosť servisného
zásahu priamo na pracovisku užívateľa prostredníctvom naąich
servisných technikov.
Demoverzi Vám zašleme buď zdarma se základním návodem, jak s programem
pracovat. Druhou moľností je zaslání demoverze s kompletní tiątěnou
dokumentací k programu za 400,- Kč.
Tuto cenu Vám v případě následného zakoupení programu z prodejní
ceny odečteme.
Vyľádání dema na e-mailové adrese: stapro@stapro.cz
nebo na telefonu: (040) 68 80 111, 68 80 119